Callsign
flow-image

Online fraude: de psychologie van oplichting en hoe technologie dat kan voorkomen

Deze bron is gepubliceerd door Callsign

Nu vier op de vijf consumenten wereldwijd wel eens een scambericht hebben ontvangen, kunnen we rustig stellen dat oplichting toeneemt terwijl tegelijkertijd het bewustzijn van de consument rond oplichting is gegroeid, zowel in de reguliere media als in gerichte consumentencampagnes. Maar waarom vallen we nog steeds voor online oplichting? Dit unieke rapport in opdracht van Callsign gebruikt wereldwijde consumentengegevens en interviews met vooraanstaande fraude-experts van wereldwijde banken om inzicht te krijgen in de pijnpunten en uitdagingen bij het voorkomen en detecteren van online oplichting.

Download nu

box-icon-download

*vereiste velden

Please agree to the conditions

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

Gerelateerde categorieën E-mailbeveiliging, E-mailbeveiliging in de cloud, Antispam in e-mail, E-mailversleuteling, Intelligente e-mailbescherming, Veilige e-mailgateway, Webbeveiliging, Detectie en risicobeperking van bots, Browserisolatie, Darkwebmonitoring, DDoS-bescherming, Fraudedetectie, Veilige webgateways