

Hoe marketeers opschonen met behulp van data
Deze bron is gepubliceerd door Accenture
Klantdata en -inzichten zijn de drijvende krachten achter marketing in het huidige digitale tijdperk. En toch geeft meer dan de helft (57%) van de marketingmanagers toe dat ze niet over de data beschikken die ze nodig hebben om klanten te begrijpen of op hun behoeften te anticiperen. Het probleem komt voort uit het feit dat marketingorganisaties zich in slechts enkele jaren tijd hebben moeten ontwikkelen. Met nieuwe technologieën en touchpoints die schijnbaar van de ene op de andere dag opkomen, blijven marketeers achter met een lange lijst van eindeloze taken en zwarte gaten in data. Bijna 70% van de marketingmanagers zegt dan ook dat hun werknemers in het afgelopen jaar volledig uitgeput zijn. Lees nu hoe marketeers opschonen met behulp van data.
Download nu
*vereiste velden
Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.
Cloudbeveiliging, API-beveiliging, Cloud Access Security Broker (CASB, beveiligingsbroker voor cloudtoegang), Cloudcompliance, Beveiliging van gegevens in de cloud, DDoS-risicobeperking in de cloud, Edge-beveiliging in de cloud, Bestandsbeveiliging in de cloud, Cloud Security Posture Management (CSPM, beheer van cloudbeveiligingspostuur), Bescherming van werklast in de cloud, Extended Detection and Response (XDR, uitgebreide detectie en respons), Secure Access Service Edge (SASE), Service mesh